<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Lupaukset ja niiden pitäminen:

 

  1. En juo – join kahtena päivänä. Toisena helvetisti. Kouluarvosana 6.

  2. Keskityn töihini keskityin paitsi perjantaina, jolloin olin aivan tajuttomassa krapulassa. Huono idea. Kouluarvosana 7.

  3. Keskityn mieheeni ja lapseeni Ihan keskinkertainen viikko. Kouluarvosana 8.

  4. En sählää muiden miesten kanssa – en sählännyt. Kouluarvosana 10.  

  5. Laihdutan – punnitsin 72,5 kg. Laihtunut. Kouluarvosana 8.

  6. Urheilen – kyllä tuli 40 km taas täyteen ja sunnuntaina todella pitkä. Kouluarvosana 10.

 

Viikon keskiarvo 8,1 – ja hän jatkaa hyvällä tasolla.

 

Keskiarvojen kehitys:

-          Viikon 1 keskiarvo 6,5.

-          Viikon 2 keskiarvo 6,8

-          Viikon 3 keskiarvo 6,8.

-          Viikon 4 keskiarvo 6,8.

-          Viikon 5 keskiarvo 6,0.

-          Viikon 6 keskiarvo 7,6.

-          Viikon 7 keskiarvo 6,6.

-          Viikon 8 keskiarvo 7,0.

-          Viikon 9 keskiarvo 7,1.

-          Viikon 10 keskiarvo 7,6.

-          Viikon 11 keskiarvo 7,8.

-          Viikon 12 keskiarvo 8.

-          Viikon 13 keskiarvo 8,3.

-          Viikon 14 keskiarvo 6,7.

-          Viikon 15 keskiarvo 7,6.

-          Viikon 16 keskiarvo 8,5.

-          Viikon 17 keskiarvo 7,0.

-          Viikon 18 keskiarvo 7,2.

-          Viikon 19 keskiarvo 8,0.

-          Viikon 20 keskiarvo 8,3.

-          Viikon 21/22 keskiarvo 8,3.

-          Viikon 23 keskiarvo 8,8.

-          Viikon 23 keskiarvo 8,1.

 

Peppi jatkaa keskittyneenä perheeseen ja omaan elämään. Peppi ei duunissa haise – kellokortilla miinuksia varmaan 15 tuntia.

 

Vaikka viina vielä maistuu ja välillä menee yli, jotakin kriittistä on Pepin aivoissa tapahtunut. Vielä hetki sitten ajattelin aina, että en halua olla alkoholisti. Nyt jotenkin käsittämättömällä tavalla olen saanut vaihdettua ajatuksen siihen, että olen raitis. Ihan tyhmä ja simppeli ajatus, mutta tajuttoman lohdullinen.

 

Oikeastaan sama muutos on tapahtunut koko minä-kuvan kanssa. Siinä missä ennen määrittelin itseni: läski alkoholisti huora. Olen nyt onnistunut muuttamaan määritelmää: raitis urheilullinen perheenäiti.

 

Siis tietenkään en ole raitis (siis absolutisti vaan satunnaisesti kännäilevä) enkä tietenkään ole hoikka (siis vasta viisi kiloa laihempi, kun blogin alussa) ja en tietenkään voi vannoa, että en koskaan pane ketään muuta kuin omaa miestä (mutta nyt puoleen vuoteen en ole pannut). Mutta olen muuttanut ajattelua – älkää kysykö, miten olen onnistunut siinä – jotenkin, ihmeellisesti.

 

Ja olen vaan niin helvetin paljon onnellisempi nyt raittiina urheilullisena perheenäitinä!

 

Hyvä Peppi!

 

PS. Anteeksi viivästynyt päivitys - olen ollut kaiket illat lenkillä ja sitten kaatunut kuolleena sänkyyn.