<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

 

Kävin ultrassa – makasin pöydällä pimppi levällään – kuten tapana on. Ja seuraavat asiat on; tyyppi kohdussa, vain yksi, koko 24 – 27 mm pitkä, sydän lyö, pienet raajat heiluivat, normaali tapaus.

 

Vedin pöksyt jalkaan, pyyhin kyyneleet silmäkulmasta ja kuittasin 75 € maksun luottokortilla. Lompakossa kuitti ja ensimmäiset kuvat.

 

Olen kuoleman väsynyt. Ja luonnollisestikin olen ollut raittiina ja uskollisena. Olen syönyt hyvin ja ulkoillut säännöllisesti. Olen entisen painoinen. Olen ajoittain myös masentunut ja itkuinen. Ja kuten sanottu; erittäin väsynyt. Olen raskaana.

 

Ja äitinä olen erittäin kyllästynyt puuttumaan lasten väleihin. Lapsen kaverin äiti soitti ja valitti; lapsi (siis 8 v) oli ollut töykeä ystäväänsä kohtaan. Kun ystävä oli ystävällisesti uskoutunut lapselle ja paljastanut tykkäävänsä luokan timantista ja tiedustellut samalla kenestä lapseni tykkää, oli lapseni tylysti vastannut, ettei tiedä kenestä tykkää, mutta timantti ainakin tykkää minusta. Ja niin oli ystävä pillittänyt tätä kotona, että jopa äitinsä soitteli minulle valittaakseen asiasta. Sanoin ystävän äidille epäystävällisesti, ettei asia kuulu minulle eikä mielestäni hänellekään. Akka hermostui ja ilmoitti, että ystävykset eivät enää saa kulkea kouluun yhdessä. Sanoin, ettei haittaa. Akka hermostui lisää. Minä toivotin hyvää päivän jatkoa.

 

Olen hermona. En siis vain väsynyt vaan myös hermona.