Aina voi aloittaa alusta. Peppi aloittaa nyt alusta. Tai ei aivan alusta. Takana on kuitenkin pari suurin piirtein raitista vuotta ja painoa 7 kg vähemmän. Pettänytkään en ole ja vauvankin olen saanut.

Mutta – viini viehättää, paino nousee eikä lenkkeilyyn ei millään pääse käsiksi. Itse asiassa mitään muutakaan ei tahdo saada aikaan.

Ja tietenkin viini viehättää – mä en hetkeäkään kuvitellut parantuneeni alkoholismista (vai kuvittelinko?). No en kuitenkaan todellakaan ole parantunut.

Ja tietenkin mä kuvittelin, että imettäessä ihan silmissä laihtuu. Vitut. Olen lihonut 2 kg lapsen syntymästä.

Ja tietenkin mä kuvittelin että äitiyslomalla olisi aikaa lenkkeillä ja ulkoilla. Vitut. Ukko ei hetkeäkään hoida vauvaa. Ei tietenkään, kun se on mun vauva. Ei se sitä halunnut. Mä halusin, sain ja nyt saan hoitaa. Ja enää pitää tietää, miten pääsen lenkille vauvan kanssa. Ostamalla juoksurattaat varmaankin…

Niipä palaan vanhan rakkaan blogini ääreen ja aloitan alusta. Pitää taas olla ihan skarppina, pysytellä erossa viinistä, koittaa juosta tai muuten urheilla neljä kertaa viikossa ja laihtua seuraavat 7 kg.

Viime viikolla join kaksi pulloa viiniä. Se on 4 kk vauvan äidille ihan helvetisti liikaa. Lenkkeilin 2 kertaa noin 7 km kummallakin kerralla. Se on 4 kk vauvan äidille ihan ok. En lihonut (ihme) enkä pettänyt (ei mikään ihme – miten helvetissä mä edes keneltäkään saisin, kun en saa omalta mieheltäkään!).  Se on 4 kk vauvan äidille varmaan normaalia.

No Peppi nyt joka tapauksessa aloittaa alusta. Paino 70,04 kg.

Lykka till!