<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Ei vauvaa – kuukautiset alkoivat täsmälleen silloin, kun niiden pitikin alkaa – tänään! Viis siitä – ensi kuussa saa taas ihanaa seksiä ilman kondomia ja sen lisäksi saa haaveilla hulluna vauvasta loppukuun. Ihanaa elämää – aina ensin suojaamatonta rakkausseksiä ja sitten ihanaa haaveilua.

 

Toipuakseni PP:n häiden pilaamisen aiheuttamasta masennuksesta ostin eilen valtavan kasan häälehtiä. Ihan tyhmiä hääkampauksia kaikki lehdet täynnä. Mutta morsiuskimput ovat sitten ihania. Pitää koittaa saada sovittua se hääpäivä nyt, jotta voi todella alkaa haaveilla ja tietysti jotta voi varata kampaajan, meikkaajan, valokuvaajan ja morsiuskimpun – ja tietysti ajan maistraatista.

 

PP:n häämasennus onneksi vähän helpottaa – olen keksinyt kaksi lohdullista ajatusta ja laittanut ne PP:lle viestinä.

 

Viesti 1:

PP kirjoitti: minun ja vaimon häävalssi meni pieleen ja tuli paha fiilis, oliko oikeasti tarkoitus? Peppi vastaa: Minun ja sisareni elämästä meni monta vuotta pieleen sinun ja äidin eron sotkuissa. Ja tuli paha fiilis. Oliko oikeasti tarkoitus?

 

Viesti 2:

PP kirjoitti: en voi olla ylpeä kuin x veljen käytöksestä, sorry! Peppi vastaa: onneksi minä olen aina voinut olla ylpeä sinun käytöksestäsi, sorry!

 

Toisaalta PP masentaa loppujen lopuksi yllättävän paljon. Turhan elävästi palautui mieleen, kun PP pani mun kaveria ja ne valinnat silloin.

 

[Olin siis lapseni kanssa kaverini mökillä. PP tuli hakemaan minut ja lapsen sieltä Helsinkiin. Kävi kuitenkin niin, että ukko ryhtyi panemaa kaveria ja minä soutelin oman lapsen ja kaverin lasten kanssa merellä kunnes mökki joskus keskiyöllä vaikeni. Sitten vein lapset nukkumaan ja koitin nukkua vaikka aitassa pantiin koko yö.]

 

PP siis jäi silloiselle naiselleen kiinni (olin lähettänyt PP:lle tekstiviestin, että olen ihan vittuuntunut – oliko pakko panna mun kaveria). Nainen oli lukenut PP:n viestit. No PP valehteli naiselleen, että ei ollut pannut, että minä valehtelin tahallani, koska en pidä naisesta ja haluaisin, että he eroaisivat… Niin kylmästi ja törkeästi hän silloinkin valitsi naisensa meidän välisessä riidassa.

 

Ja nyt hän on mennyt elämänsä naisen kanssa naimisiin – miten helvetissä hän voisi valita mitään muuta kuin naisensa nytkään. Parasta syyttää minua, katkaista tarvittaessa välit ja säilyttää ne vaimoonsa. Ja vaimollahan on 4 lasta – kyllä niistä lapsista riittää lapsenlapsia ja elämää PP:n elämään ihan varmasti. Ei meitä tarvita. Ei minua tarvita.

 

Peppi tarvitsee terapiaa! Peppi menee aiheesta terapiaan. Ihan varmasti. Näitä traumoja ei viedä hautaan. Ne haudataan.

 

No nokka kohti taivasta ja uusia häitä – omia!